من رو ........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من رو ........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا دیگه جواب منو نمی دی؟؟؟؟؟؟؟؟
بااینکه می دونم جوابت اصلا قانع کننده واسه بد قولی وجواب ندادن و رد دادن و...........این چیزا نیست ولی همین الان دارم بهت میگم امید وارم یه چیز درست و حسابی واسه گفتن داشته باشی

اگه نه خودت می دونیامروز می خواستم دلیل کارهایی که می کردم رو بگم اما تو بد قولی کردی........

یادم می مونه تو هم یادت باشه

فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

hanieh
ساعت15:18---24 آبان 1394
چرا عشقتو این قدر اذیت می کنی اگه دوسش داری
چرا اگه همو دوست دارین این قدر کلاس میذارین واسه هم
گر هم دوست ندارین پس چرا باهمین


رضا
ساعت16:51---22 آبان 1394
معذررت من در حال رانندگی بودم
ساعت5


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در جمعه 22 آبان 1394 ساعت 10:58 توسط ویکتور-شوکا:

Design By : Bia2skin.ir